Få bedre sikkerhed med FastPass

Reducer Servicedeskens arbejdsmængden

Hvor mange af de opkald som jeres servicedesk modtager er password relateret?

For mange virksomheder er det en hel del. Med FastPass selvbetjenings løsning kan I mindske den unødige arbejds-mængden hos jeres Servicedesk.

Det frigiver ressourcer, som kan bruges andre steder.

Gør servicen til jeres slutbrugere bedre

Self Service Password Reset er ofte dårligt implementeret, selvom mange synes, at det er en god ide.

Når virksomheder bruger FastPass, opnår de op til 85 % password selvbetjenings succes ved at gennemgå en femtrins Implementations-proces:

motivation, invitation, adgang, godkendelse og assistance.

Bedre sikkerhed og mindre risiko

FastPass er udviklet til at være et top sikkert system, som beskytter virksomheder og deres data for ulovlige overtrædelser.

Meningen med FastPass’ sikkerheds aktiviteter og deres eksterne overvågning af deres resultater er at give FastPass kunder den sikkerhed, som de kræver og har fortjent.