Help Desk system til IT-support
Nilex Service Platform er et moderne It-support system, som hjælper it-afdelingen med at udføre support med et højt serviceniveau, have overblik over it-infrastrukturen og opretholde stabil it-drift.
Med vores moderne Ticketing System og effektive processer kan I tilbyde en fremragende service, og kunderne vil få en positiv oplevelse af jeres support.
Hovedfunktioner i vores Help Desk Software
Ticket Management
Få mere struktur og bedre overblik over kunde-henvendelser, og få al dialog samlet i en tråd.
LÆS MEREKnowledge Base
Vidensdatabase til artikler, FAQ, vejledninger, dokumentation og videomateriale.
LÆS MEREKundeportal
Få dine kunder til at betjene sig selv gennem vores on-line portal, som altid har åbent 24/7.
LÆS MERESPOC – Single Point of Contact
Henvendelse modtages struktureret i Help Desk systemet udfra principperne omkring Single-point-og-Contact (SPOC), som gør det nemt for brugerne eller kunder at komme i kontakt med Service-afdelingen. SPOC er et begreb fra ITIL-framework.
Når en henvendelse er oprettet i systemet, så foregår og logges alt dialog mellem IT-support og brugeren i systemet. Alle e-mails, beskeder og noter samles på sagen i en tråd, som danner en overskuelig historik på sagsforløbet.
Både drift og support i IT-afdelingen kan få glæde af vores Help Desk software. Support afdelingen kan benytte sig af systemets Help Desk funktion, og de mange funktioner, som understøtter god Customer support.
IT drift-afdelingen vil kunne få fordele af at optimere og skabe stabilitet i IT-infrastrukturen med bedre processer for ændringshåndtering (Change proces), vidensdatabasen (Knowledge Base) og Asset Management funktionerne.
Hvad er IT Helpdesk?
Helpdesk er en bemandet IT-support funktion, som hjælper interne brugere eller eksterne kunder med IT-support på virksomhedens produkter og IT-services.
Formålet med en It-helpdesk funktion er normalt at fejlfinde og løse IT problemer, og udføre vejledning på virksomhedens computere, mobile enheder, software og andet elektronisk udstyr.
Virksomheder leverer normalt support til deres kunder ved at etablere en Single-Point-of-Contact (SPOC). SPOC består af en række forskellige servicekanaler, som kunden kan anvende til at komme i kontakt med support-afdelingen.
Enkelt og brugervenligt IT-support system
Vi har i vores løsninger til IT-support fokus på brugervenlighed og intelligente funktioner.
Vi gør hverdagen nemmere for supportere, brugere og kunder.
Helpdesk App
Få fuld mobilitet i din opgavestyring ved at anvende vores Nilex Helpdesk App. Så kan du hurtigst muligt reagere på nye opgaver.
Læs om vores Mobile AppVil du vide endnu mere om SPOC?
De mest almindelige servicekanaler er telefon, selvbetjenings- eller kundeporta, e-mail og chat.
Multi Channel Support
Vores It Help Desk Software gør det nemt for kunderne at komme i kontakt med jeres support.
Det handler om at være tilstede på de medier, som jeres kunder bruger, hvad enten det er telefon, chat, e-mail, selvbetjeningsportalen eller sociale medier.
Automatisk mailflow
Kunden bør opleve en struktureret og relevant information undervejs i forløbet.
Vi hjælper med en automatisering af din information til kunderne.
It HelpDesk Software med nyeste teknologi
Vores It HelpDesk Software løsning til It-service og support har et moderne design, og kan nemt tilpasses din virksomhed.
Vores Helpdesk software er bygget på de nyeste teknologier som HTML5, AngualrJS, NodeJS og Grunt.