Vi tilbyder den bedste kundeservice
– både til jeres kunder og til vores

Hvad kan vi gøre for jer?

Vi synes selv, at vi har nogle fantastiske produkter, men som et konsulenthus er samarbejdet med vores kunder endnu vigtigere. Vi gør alt for at være med jer hele vejen; vi lytter, rådgiver og finder en løsning, som er skræddersyet til jer. 

Workshop

Ofte vil en konsulent komme ud til jer og afholde en (eller flere) workshops for de personer, som I vurderer, har brug for at være til stede. 

Rådgivning

Jeres personlige konsulent står altid til rådighed for at rådgive jer om de bedst mulige funktioner til jer, og de er med jer hele vejen igennem.

Undervisning

Konsulenterne underviser i brugen af NSP systemet eller en af vores andre services. Det er ofte Superbrugeren, som bliver undervist, hvilket  kan ske on-site eller remote.

Support

Vores teknikere sidder altid klar til at hjælpe, hvis I har et problem, spørgsmål eller forespørgsel. Bare giv os et ring og vi har jer oppe at køre igen in-no-time. 

Hvad synes vores kunder?

Vi synes selv, at vores konsulentydelser er rigtig gode.
Men hvad siger vores kunder?

“Han underviste mig med remote. I hele implementeringsfasen viste han først, hvordan man skulle gøre det, og så har jeg selv kunne bygge kategorierne op. Det giver learningen samtidig med, hvordan man skal vælge holdene efterfølgende. Det synes jeg var positivt.”

Silvan logo
Pernille Andie Pedersen

Support Manager, Silvan

“Det var en rigtig god sparring fordi, at han ikke bare stillede sig på den anden side og sagde: hvad vil I gerne have? Vi sparrede om: det her kunne også være fedt; nå, men man kunne også gøre sådan her. Sådan har det endelig været igennem hele forløbet.”

bolignet-aarhus logo
Connie Vedel

Kundeservicechef, Bolignet-Aarhus