Moderne Customer Support Software

Customer service management supporter

Hård konkurrence? Prøv et Customer Service Management software!

Prøv vores moderne kundesupport system, som hjælper dig med at levere den gode kundeservice og skabe en god serviceoplevelse for dine kunder.

God service, kundeoplevelser og kunderejsen er blevet til konkurrenceparametre, og det handler om at være synlig på de medier, hvor kunden bevæger sig.

Virksomheder har indset, at Kunde Relationer betyder meget i konkurrencen om kunderne. De fleste virksomheder ønsker at forbedre sin Tekniske Support, klagehåndtering eller fejlrapportering og meget mere.

Customer Service funktioner

Se den fulde funktionsoversigt her

Sagsstyring

Få mere struktur og bedre overblik over henvendelser og få alt dialog samlet i en tråd.

LÆS MERE

Sociale Medier

Få en integration mellem Nilex og virksomehedens Sociale medier.

LÆS MERE

Kundeportal

Få dine kunder til at betjene sig selv i vores portal, som har åbent 24/7.

LÆS MERE

Survey

Send brugerundersøgelse ud til kunden i forbindelse med afslutning af servicesag.

LÆS MERE

Professionel Service og Support

Vores Customer Service Management system gør det enkelt at yde professionel service og support.

Med vores Service Platform kan dit support team håndtere kundehenvendelser, så som hardware bestillinger og serviceydelser f.eks. onboarding af nye medarbejdere.

Med vores løsning får du mere struktur og bedre overblik over henvendelser uanset, hvordan kunden henvender sig med forskellige supportkanaler som e-mail, telefon, Chat og Social Media.


Platformen giver dig bedre interne arbejdsprocesser, mere automatisering i kunderejsen, og du får en bedre og mere gennemsigtig kommunikation med kunderne.

Customer Service Management Miljø møde lokale foto

PRØV VORES GRATIS CUSTOMER SERVICE DEMO

Sagsstyring

Der kan opstå en del forvirring på en arbejdsplads med mange sager.

I Sagsstyring kan en kunde/bruger oprette en sag; den sag bliver tildelt til den rigtige person med det samme, information og al kommunikation logges automatisk ét sted, og brugeren/ kunden ved nøjagtigt, hvor langt sagen er.

Agenten har hele tiden overblik over de eksisterende sager, hvilke der skal prioriteteres, og om der er et gentagende problem.

LÆS MERE
Customer Service Management pc tablet phone

Sæt fokus på god service

Det skal være nemt og simpelt at få hjælp. Kunden henvender sig ét sted uanset, hvilken problemstilling der er tale om.
Vi kalder det Single-Point-of-Contact

Customer Service Management Gif SPOC

Enkel implementering med Fast-track

“Er du som alle de andre?”

Med vores best practice implementering, får du en løsning baseret på vores erfaring fra vores mange implementeringsforløb. Med et standard setup får du en platform der passer rigtig godt til håndtering af kundehenvendelser og sagsstyring.

Læs mere om Fast-track

Er Fast-track med 1300+ ansatte muligt? 

SILVAN er en landsdækkende byggemarkedskæde, som har 44 butikker og en webshop. SILVAN har eksisteret siden 1968 og har omkring 1.300 ansatte.
Lars Christensen, Head of IT, fortalte at grunden til, at de valgte Infrasoft var ”fast track” implementering, som gjorde de kunne komme hurtigt i drift med systemet. Ifølge Lars var Infrasoft også økonomisk attraktiv sammenlignet med de andre løsninger, og Pernille tilføjede, at de mente Infrasoft kunne løfte den opgave, som SILVAN stod med, og understøtte den måde, som de arbejder på i deres support.
SILVANs nye Service Management system gik live i juni 2019.

Læs den fylde kundestory
Customer Service Management: SPOC ILLUSTRATION

Kunden vælger

Med Multi Channel Support får kunden mulighed for at vælge den servicekanal, som passer bedst. Systemet gør det nemt for kunderne at komme i kontakt med jeres support.

Det handler om at være tilstede der, hvor jeres kunder er.