Customer Service Management
Prøv vores moderne kundesupport system, som hjælper dig med at levere den gode kundeservice og skabe en god serviceoplevelse for dine kunder.
God service, kundeoplevelser og kunderejsen er blevet til konkurrenceparametre, og det handler om at være synlig på de medier, hvor kunden bevæger sig.
Customer Service Management
Ticketing system
Få mere struktur og bedre overblik over henvendelser og få alt dialog samlet i en tråd.
LÆS MERESociale Medier
Få en integration mellem Nilex og virksomhedens sociale medier, herunder Facebook
LÆS MEREKundeportal
Få dine kunder til at indrapportere via digitale formularer, og selv søge information på kundeportalen.
LÆS MEREKnowledge
Opbyg viden og få et fantastisk oplagsværk til FAQ, vejledninger og anden dokumentation.
LÆS MEREEr Fast-track implementering med 1.300 ansatte muligt?
SILVAN er en landsdækkende byggemarkedskæde, som har 44 butikker og en webshop. SILVAN har eksisteret siden 1968 og har omkring 1.300 ansatte.
Lars Christensen, Head of IT, fortalte at grunden til, at de valgte Infrasoft var ”fast track” implementering, som gjorde de kunne komme hurtigt i drift med systemet. Ifølge Lars var Infrasoft også økonomisk attraktiv sammenlignet med de andre løsninger, og Pernille tilføjede, at de mente Infrasoft kunne løfte den opgave, som SILVAN stod med, og understøtte den måde, som de arbejder på i deres support.
SILVANs nye Service Management system gik live i juni 2019.
Ticketing system
Hvordan håndterer man mange henvendelser fra Kunder. Det handler om struktur og god kommunikation, alt sammen noget som vores Service Platform giver.
Kunder henvender sig typisk til kundesupport via telefon, mail, chat eller kundeportalen. Alle henvendelser opretter en Ticket i vores system, og med forretningsregler oprettes sagen i en specifik kø, hvor et team står klar til at behandle opgaven.
Al kommunikation logges automatisk på sagen, og kunden holdes informeret i automatisk mail-flow, og ved nøjagtigt, hvor langt sagen er i forløbet.
Service kanaler
Med Multi Channel Support får kunden mulighed for at vælge den servicekanal, som passer bedst. Systemet gør det nemt for kunderne at komme i kontakt med jeres support.
Telefon, vores system kan integreres med telefonsystemet, så det bliver hurtigere at besvare henvendelsen.
E-mail, vores system integreres med mail-systemer, så der automatisk oprettes tickets i vores system.
Facebook, vores system integreres med facebook, så opslag/messenger beskeder kommer ind i vores system.
Chat, vores system integrerer med chat, så chat dialog overføres til vores system til videre behandling.
Kundeportal, hvor kunderne kan logge på, og følge sine sager, oprette ny henvendelse, læse driftbeskeder og finde artikler som faq eller vejledninger i vores Knowledgebase.
Det handler om at være tilstede der, hvor jeres kunder er.
Professionel Service og Support
Vores Customer Service Management system gør det enkelt at yde professionel service og support.
Med vores Service Platform kan dit support team håndtere kundehenvendelser, så som hardware bestillinger og serviceydelser f.eks. onboarding af nye medarbejdere.
Med vores løsning får du mere struktur og bedre overblik over henvendelser uanset, hvordan kunden henvender sig med forskellige supportkanaler som e-mail, telefon, Chat og Social Media.
Platformen giver dig bedre interne arbejdsprocesser, mere automatisering i kunderejsen, og du får en bedre og mere gennemsigtig kommunikation med kunderne.
Enkel implementering med Fast-track
“Er du som alle de andre?”
Med vores best practice implementering, får du en løsning baseret på vores erfaring fra vores mange implementeringsforløb. Med et standard setup får du en platform der passer rigtig godt til håndtering af kundehenvendelser og sagsstyring.