Prøv vores ITSM – IT Service Management

Det er vigtigt at have et moderne It Service management tool, og gode ITSM processer i sin it-afdeling.

PRØV GRATIS VORES ITSM LØSNING

Vælg den It Service Management løsning, som passer til dig

Vores Nilex ITSM Platform er et standardsystem, som er designet udfra et ITSM framework og vores best practices. Vores software platform hjælper jer med at skabe den gode IT-support med strukturerede arbejdsgange og god kommunikation.

Stor virksomhed

Søger du en IT Service Management løsning, som kan tilpasses din virksomheds behov?

Prøv ITSM løsningen med ITIL processer, workflows, automatiseringer og rapportering.

Processer – Workflow – Automatering – Shared Service

Mindre virksomhed (SMV)

Leder du efter en moderne og intuitiv support-løsning med tilhørende Asset Management?

Prøv SMV-løsningen, hvor du er hurtigt i gang med en lille investering.

Hurtigt i gang – Cloud-abonement – Lille investering


RESPONSIV DESIGN

Nilex Service Platform er responsiv design, og den er udviklet med de mest moderne webteknologier.


INTEGRATIONSPLATFORM

Platformen har et moderne REST-API, som giver masser af muligheder for at integrere med andre systemer.


NEMT AT TILPASSE

Nilex er et standardsystem, hvor der er lagt vægt på, at det skal være nemt at administrere og tilpasse sysremet.

Centrale funktioner

Systemet tilpasses nemt den enkelte virksomheds support-, drift og servicefunktion; hvad enten det er IT-support, Helpdesk, Servicedesk eller IT Service Management.

Ticket Management

Moderne Ticketing software, som hjælper med effektiv sags- og opgavestyring.

Læs mere

Knowledge Base

Kunder og brugere kan selv løse simple problemstillinger med hjælp af vidensartikler.

Læs mere

Reporting

Vi designer rapporter og dashboard baseret på MS Power BI.

Læs mere

Asset Management

Du kan registrere udstyr, samle dokumentation og organisere data.

Læs mere

Hvad er IT Service Management?

IT Service Management omtales ofte med forkortelsen ITSM og er et begreb, som stammer fra frameworket Information Technology Infrastructure Library (ITIL).

ITSM bruges af en IT-udbyder til at understøtte leverancer af IT-services til egen organisation eller til kunder. ITSM er styret af strategiske overvejelser med henblik på at understøtte forretningens eller kundernes behov bedst muligt.

Med ITIL framework og en proces-styret tilgang kan IT-udbyderen kontinuerligt forbedre sig og sikre stabile og værdiskabende IT-services.

ITSM omfatter at lave design, planlægning, leverance, drift og support af virksomhedens IT-services. Disse IT-services leveres med en kombination af teknik, proces og menneskelige ressourcer (People-Proces-Product).

På det operationelle niveau udføres IT Service Management med hjælp af et ITSM system. Vi har valgt at bruge Nilex Service Platform, som er en moderne webbaseret ITSM løsning.

Nilex ITIL processer itsm

Hvorfor Nilex Service Platform?

Vores platform giver større produktivitet hos servicemedarbejdere, og kundeoplevelsen vil blive forbedret. På den måde bidrager vores moderne ITSM tool til at gøre det enkelt at levere et højt og ensartet serviceniveau til alle kunder.

SKANDINAVISK SOFTWARE

Nilex er udviklet i Skandinavien og med et nordisk mindset, hvilket gør, at det passer perfekt til danske virksomheder.

FREMTIDSSIKRET

Nilex er bygget på moderne teknologi og bliver løbende opdateret, så platformen hele tiden er i front med ny teknologi.

INTUITIVT OG ENKELT

Platformen er enkel og intuitiv at anvende. Systemet kræver ikke nærmere introduktion før man kan anvende det.

INTEGRATIONER

Platformen har et moderne REST-API, som giver masser af muligheder for at integrere med andre systemer.

SILVAN benytter Nilex Service Platform

SILVAN er en landsdækkende byggemarkedskæde, som har 44 butikker og en webshop. SILVAN har eksisteret siden 1968 og har omkring 1.300 ansatte.

Lars Christensen, Head of IT, fortalte at grunden til, at de valgte Infrasoft var ”fast track” implementering, som gjorde de kunne komme hurtigt i drift med systemet. Ifølge Lars var Infrasoft også økonomisk attraktiv sammenlignet med de andre løsninger, og Pernille tilføjede, at de mente Infrasoft kunne løfte den opgave, som SILVAN stod med, og understøtte den måde, som de arbejder på i deres support.

SILVANs nye Service Management system gik live i juni 2019.

Læs den fulde kundestory

ITIL processer

Vores IT Service Management platform er ITIL certificeret i flere processer

INCIDENT MANAGEMENT

Hvordan supporterer du bedst dine kunder med Service Request og Incidents? Hvordan sørger du for hurtigt at genetablere IT-services efter nedbrud eller forstyrrelser?

CHANGE MANAGEMENT

Hvordan styrer du effektivt forandringer og forretningens ønsker til nye IT-services? Hvordan håndterer du beslutningsprocessen, CAB, dokumentation og risiko?

PROBLEM MANAGEMENT

Få identifikation og løsning af Root-Cause. Få nytte af sammenkædning mellem flere Incident Tickets til en samlende Problem Ticket.

SERVICE LEVEL MANAGEMENT

Sikre dig at alle Service Management processer, Operational Level Agreements og underbygning kontrakter er passende ift. de aftalte Service Level mål.

KNOWLEDGE MANAGEMENT

Håndter effektiv information og resourcer. Styr og faciliter viden for at sikre et vidensflow, hvor viden opsamles, deles og skabes i organisationen.

REQUEST FULFILLMENT

Service Kataloget kan forenkle og strukturere bestillingsprocessen. Med et Service Katalog kan medarbejderen selv bestille produkter eller ydelser. 

 Vælg den version, som passer dig!

* Prisen er oplyst i danske kroner excl. moms. Der vil desuden være et månedligt beløb for grundpakken, som varierer alt efter hvilken version, der vælges.

basic

300 dkk

per Agent/mdr.*

Hurtigt i gang og til små penge

  • Cloud
  • Navngivne licenser
  • 10 Sagsformularer
  • Ingen Assets

PRO

450 dkk

per Agent/mdr.*

Til den mere komplekse servicevirksomhed

  • Cloud eller On-premise
  • Navngiven & samtidige licenser
  • 100 Sagsformularer
  • 5.000 Assets

Enterprise

600 dkk

per Agent/mdr.*

Til virksomheden der vil anvende processer

  • Cloud eller On-premise
  • Navngivne & samtidige licenser
  • Ubegrænset Sagsformularer
  • Ubegrænset Assets