Vi forsyner kunder med hurtige, praktiske og lette softwareløsninger til styring af support og service uanset virksomhedens størrelse.
Lande
Licenser
Public sektor
Private sektor
Verdensklasse kundeservice
Nilex Service Management har mange nyttige funktioner, som hjælper din forretning med at yde den bedste kundeservice.
Læs om de enkelte funktioner her.
Ticketing System
Få bedre overblik over kundehenvendelser, og få struktur på sags- og opgavestyring.
Læs mereTasks Management
Brug opgavestying i systemet til at få udført dine opgaver. Byg flows af opgaver til flere personer.
Læs mereKnowledge Base
Få en central vidensdatabase med rettighedssystem til dine artikler, FAQ, vejledninger og dokumentation.
Læs mereAsset management
Få fuldt overblik over alle enheder, alt udlevereret udstyr og applikationer i virksomheden.
Læs mereService Katalog
Lad kunderne bestille varer og ydelser igennem service kataloget. Det gør processen enkel.
Læs mereSelvbetjeningsportal
Få dine kunder til at betjene sig selv i vores kundeportal, som har åbent 24/7 365 dage om året.…
Læs mereMobil APP
Vi har en moderne App til teknikeren som er på farten. Den kører på iOS og Android.
Læs mereSociale Medier
Få Facebook opslag og messenger beskeder direkte ind i vores Service Platform.
Læs mereSurvey
Send automatisk en tilfredsheds-undersøgelse ud på mail til kunden ved afslutning af en servicesag.
Læs mereSLA
Opret SLA aftaler på udvalgte services eller få SLA som designes til den enkelte kunde.
Læs mereDashboards
Med MS Power BI designer og bygger vi flotte dashboards til ledelsesanalyse eller CSI.….
Læs mereKontraktstyring
Få overblik over alle dine kontrakter, og bliv notificeret når de udløber/skal fornyes.
Læs mereNilex Service Platform
En moderne software platform, som er intuitiv at anvende, scalerbar og nem at tilpasse til din forretnings behov. Nilex er et standardsystem, som ligger helt i front hvad angår teknologi, integrationsmuligheder og funktioner.