Nilex Service Platform

Software til Service og Support

Nilex er en svensk udviklet Service Platform, som er designet af skandinaviere til skandinaviere.

IT Service Management
Customer Service Management

Nilex Service Platform

En moderne software platform, som er intuitiv at anvende, scalerbar og nem at tilpasse til din forretnings behov. Nilex er et standardsystem, som ligger helt i front hvad angår teknologi, integrationsmuligheder og funktioner.

Nilex submit ticket

Vi forsyner kunder med hurtige, praktiske og lette softwareløsninger til styring af support og service uanset virksomhedens størrelse. 

Lande

Licenser

Public sektor

Private sektor

Verdensklasse kundeservice

Nilex Service Management har mange nyttige funktioner, som hjælper din forretning med at yde den bedste kundeservice.

Læs om de enkelte funktioner her.

Sagsstyring

Få mere struktur og bedre overblik over henvendelser, og få alt dialog samlet i en tråd. 

Læs mere

Selvbetjeningsportal

Få dine kunder til at betjene sig selv i vores portal, som har åbent 24/7

Læs mere

Vidensdatabase

Vidensdatabase til artikler, FAQ, vejledninger og dokumentation.

Læs mere

Service Katalog

Kunder kan vælge og bestille  varer og ydelser i Service Kataloget.

Læs mere

Mobil APP

Vi har en moderne APP til teknikeren på farten. iOS og Android.

Læs mere

Sociale Medier

Denne funktion laver integration mellem Nilex og virksomhedens Sociale media kontoer.

Læs mere

Rapporter

Brug standard rapporter eller byg dine egne rapporter med designer værktøjet.

Læs mere

Survey

Send brugerundersøgelse ud til kunden ved afslutning af servicesag.

Læs mere

SLA

Opret SLA aftaler på udvalgte services eller SLA som desgines til den enkelte kunde.

Læs mere

Dashboard

Med MS Power BI desginer og bygger vi flotte dashboards.
….

Læs mere

Asset management

Få fuldt overblik over alt udstyr og alle applikationer i virksomheden.

Læs mere

Aktivitetsstyring

Opbyg aktiviteter på sagerne, så flere personer kan bidrage til løsningen.

Læs mere

Nilex versioner

* Prisen er oplyst i danske kroner excl. moms.
Der vil desuden være et månedligt beløb for grundpakken, som varierer alt efter, hvilken version der vælges.

basic

300 ddk

per Agent/mdr.*

Hurtigt i gang og til små penge

  • Cloud
  • Navngivne licenser
  • 5 Agenter
  • 10 Sagsformularer
  • Ingen Assets

plus

350 ddk

per Agent/mdr.*

Hurtigt i gang med lidt ekstra funktioner

  • Cloud
  • Navngivne licenser
  • 5 Agenter
  • 20 Sagsformularer
  • 500 Assets

pro

450 ddk

per Agent/mdr.*

Til den mere komplekse servicevirksomhed

  • Cloud & On-premise
  • Navngivne & samtidige licenser
  • 5 Agenter
  • 100 Sagsformularer
  • 5.000 Assets

enterprise

600 ddk

per Agent/mdr.*

Til virksomheden der vil anvende processer

  • Cloud & On-premise
  • Navngivne & samtidige licenser
  • 5 Agenter
  • Ubegrænset sagsformularer
  • Ubegrænset Assets