Nilex Service Platform

Software til Service og Support

Nilex er en svensk udviklet Service Platform, som er designet af skandinaviere til skandinaviere.

IT Service Management
Customer Service Management

Nilex versioner

* Prisen er oplyst i danske kroner excl. moms.
Der vil desuden være et månedligt beløb for grundpakken, som varierer alt efter, hvilken version der vælges.

basic

300 ddk

per Agent/mdr.*

Hurtigt i gang og til små penge

  • Cloud
  • Navngivne licenser
  • Min. 5 Agenter
  • 10 Sagsformularer
  • Ingen Assets

plus

350 ddk

per Agent/mdr.*

Hurtigt i gang med lidt ekstra funktioner

  • Cloud
  • Navngivne licenser
  • Min. 5 Agenter
  • 20 Sagsformularer
  • 500 Assets

pro

450 ddk

per Agent/mdr.*

Til den mere komplekse servicevirksomhed

  • Cloud & On-premise
  • Navngivne & samtidige licenser
  • Min. 5 Agenter
  • 100 Sagsformularer
  • 5.000 Assets

enterprise

600 ddk

per Agent/mdr.*

Til virksomheden der vil anvende processer

  • Cloud & On-premise
  • Navngivne & samtidige licenser
  • Min. 5 Agenter
  • Ubegrænset sagsformularer
  • Ubegrænset Assets

Vi forsyner kunder med hurtige, praktiske og lette softwareløsninger til styring af support og service uanset virksomhedens størrelse. 

Lande

Licenser

Public sektor

Private sektor

Verdensklasse kundeservice

Nilex Service Management har mange nyttige funktioner, som hjælper din forretning med at yde den bedste kundeservice.

Læs om de enkelte funktioner her.

Ticketing System

Få bedre overblik over kundehenvendelser, og få struktur på sags- og opgavestyring.

Læs mere

Tasks Management

Brug opgavestying i systemet til at få udført dine opgaver. Byg flows af opgaver til flere personer.

Læs mere

Knowledge Base

Få en central vidensdatabase med rettighedssystem til dine artikler, FAQ, vejledninger og dokumentation.

Læs mere

Asset management

Få fuldt overblik over alle enheder, alt udlevereret udstyr og applikationer i virksomheden.

Læs mere

Service Katalog

Lad kunderne bestille varer og ydelser igennem service kataloget. Det gør processen enkel.

Læs mere

Selvbetjeningsportal

Få dine kunder til at betjene sig selv i vores kundeportal, som har åbent 24/7 365 dage om året.

Læs mere

Mobil APP

Vi har en moderne App til teknikeren som er på farten. Den kører på iOS og Android.

Læs mere

Sociale Medier

Få Facebook opslag og messenger beskeder direkte ind i vores Service Platform.

Læs mere

Rapporter

Brug standard rapporter eller byg dine egne rapporter med vores rapportdesigner.

Læs mere

Survey

Send automatisk en tilfredsheds-undersøgelse ud på mail til kunden ved afslutning af en servicesag.

Læs mere

SLA

Opret SLA aftaler på udvalgte services eller få SLA som designes til den enkelte kunde.

Læs mere

Dashboards

Med MS Power BI designer og bygger vi flotte dashboards til ledelsesanalyse eller CSI.….

Læs mere

CMDB

Få mere struktur og bedre overblik over services, enheder, kontrakter og relationer. 

Læs mere

Kontraktstyring

Få overblik over alle dine kontrakter, og bliv notificeret når de udløber/skal fornyes.

Læs mere

GDPR

Med den indbyggede GDPR funktion bliver du compliant med Persondatalovgivningen.

Læs mere

Nilex Service Platform

En moderne software platform, som er intuitiv at anvende, scalerbar og nem at tilpasse til din forretnings behov. Nilex er et standardsystem, som ligger helt i front hvad angår teknologi, integrationsmuligheder og funktioner.