Rapporter
Det kan være afgørende for en serviceafdeling at kunne måle sit serviceniveau og måle om kundetilfredsheden er god eller dårlig. Nilex Service Platformen gemmer automatisk alle data om jeres servicehenvendelser og opgaver.
Med Nilex data kan i få vist rapporter om opgavehåndteringen og om serviceniveauet opfyldes.
![Status og kanal for sager rapporter Status og kanal for sager screenshot](https://infrasoft.dk.linux8.dandomainserver.dk/wp-content/uploads/2019/10/Rapporter-oversigt.png)
Prøv en ITSM demo i dag
Få indsigt med rapporter.
Få et indblik i, hvordan jeres servicehenvendelser og opgaver fordeler sig på forskellige services og kunder.
Servicehenvendelser
Opgavehåndtering
Service Level Agreements
Kundetilfredshed (Brugerundersøgelse)
Rapportfunktionen giver indsigt i fordelinger og serviceniveau.
Information som giver værdi i enhver service-afdeling, der ønsker at se hvilke områder der kan forbedres.
![Antal sager rapporter Antal sager screenshot](https://infrasoft.dk.linux8.dandomainserver.dk/wp-content/uploads/2019/12/Antal-sager-1.png)