Hold styr på dine sager
Nilex Service Platform er en topmoderne og fremtidssikret Ticket Management software løsning. Løsningen hjælper jeres service & support team med at udføre effektiv sagsstyring og opgaveløsning.
Nilex kan på grund af sin simple og intuitive tilpasningsevne anvendes af mange forskellige typer virksomheder og afdelinger. Både private og offentlige virksomheder anvender vores løsning. Vi leverer til mindre virksomheder og store komplekse organisationer.
Prøv vores gratis demo i dag
Dialog i én samlet tråd
Al kommunikation fra sagen, udgående såvel som indgående, logges automatisk i en tråd på den enkelte sag. Så kan man i supporten hurtigt få overblik over sagens forløb. Agenten modtager automatisk en notifikation, når brugeren/kunden skriver til sagen, og ligeledes får brugeren/kunden en mail, når agenten skriver på sagen.
Medarbejdere kan skrive interne noter på sagen, som ikke er synlige for Kunden eller Brugeren. Kun agenterne har adgang til at læse interne noter på sagen.
Responsivt design i HTML5
Nilex Help Desk er bygget på den moderne teknologi, HTML5, hvilket giver platformen et responsivt design på Service Portalen. Det betyder, at løsningens brugerflade tilpasser sig størrelsen på din skærm.
Smart Eye funktionen
Nilex Smart Eye gør det nemt at læse beskrivelsen på sagen uden at skulle åbne sagen.
Du skal blot stryge musen henover sagen, så får du en forhåndsvisning af indholdet. Flytter du musen væk, forsvinder forhåndsvisningen igen.
Når en af dine sager modtager en meddelelse, bliver du informeret af systemet. Systemet opdateres, og du modtager en e-mail med information.