Del og find viden – nemt og hurtigt
Kunder og brugere kan selv løse simple problemstillinger med hjælp fra de artikler, der er lagt ud på selvbetjeningsportalen. Det er ofte hurtigere selv at finde en vejledning selv i stedet for at skulle kontakte support-afdelingen.
Fuldtekst søgning
Videnskategorisering
Forskellige typer artikler
Rettighedsstyring
Prøv en gratis demo i dag
Intern vidensdatabase for serviceafdelingen
Med smarte søgefunktioner lige ved hånden er det nemt for service-afdelingens medarbejdere at finde relevante oplysninger og vejledninger i vidensdatabasen. Dette gør arbejdet hurtigere for supportmedarbejderen, og kunden får hurtigere svar på sine henvendelser.
Knowledge artikler
Vidensdatabasen kan opbygges med forskelligt indhold, og informationen kan struktureres i forskellige knowledge-formularer alt efter behov .
Vidensdatabasens opbygning gør det simpelt at administrere artiklerne.
Opret egne knowledge kategorier
Lav egne knowledge typer
Rating system
Enkelt at tilføje nyt materiale
Fra brugerfladen kan du, hvis du har rettighed til det, oprette og ændre i vidensartiklerne. Du ser resultatet af dit arbejde med det samme.
Med den indbyggede teksteditor, er det nemt at oprette vidensartikler. Du kan arbejde med formateret tekst, indsætte billeder, screenshots og video.
Det er nemt at oprette artikler
Indsæt screenshots i artklerne med Copy & Paste
Kommentar funktion med opbygning af tråd.
Du kan vælge at publisere artiklen som intern eller som ekstern. Er artiklen intern, ses den kun af servicemedarbejderne. Er den ekstern, publiseres den på selvbetjeningsportalen og vil være synlig for kunder/brugere.