Et forretningssystem

Service platform for hele forretningen

Med vores Nilex system kan i samle alle services og forskellige afdelinger på én samlet platform.  Hver afdeling har sit et rum på platformen, egne processer, flows og rapporter mm..  

Brug de servicekanaler som passer dig og dine kunder bedst.

Shared Service platform illustration

Forskellige afdelinger har brug for forskellige processer

Opret særskilte arbejdsprocesser for forskellige afdelinger(support, hr, facility, marketing, osv.)

Sæt processer for måden at arbejde med opgaver op, så den service, der bliver leveret, bliver ens hver gang.

Historik på opgaver der er delt i mellem flere afdelinger internt

Med Nilex bliver jeres sager og deres data logget automatisk, så sagernes information er samlet det mest praktiske sted for jer til at kunne hjælpe jeres brugere og kunder.

LÆS MERE
Sagsstyring dialogtråd screenshot forretningssystem

Vækst din virksomhed med bedre kundeservice

Udnyt de fordele systemet giver for historik på samtaler, enheder og opdag værdien i vidensdatabase, selvbetjeningsportal både ud til kunderne men også internt.

Giv den bedst mulige support og service til dine brugere og kunder.

Glade medarbejdere giver glade kunder, som giver en bedre bundlinje.