Få hurtigere service med en Kundeportal

Giv en god serviceoplevelse til kunder og ansatte ved hjælp af vores moderne og brugervenlige selvbetjeningsportal. Selvbetjeningsportalen er i responsivt design, og tilpasser sig automatisk til smartphone og tablet skærmstørrelse.

Prøv en gratis demo i dag

På portalen kan kunder eller ansatte nemt ved hjælp af web-formularer rette henvendelse til serviceafdelingen.
Man kan nemt følge sine sager, og skrive frem og tilbage med service-afdelingen, som aflæses i en overskuelig dialogtråd.
Selvbetjeningsportalen indeholder:

Indsend sag

Mine sager

Vidensdatabase

Service Katalog

Opslagstavle

Enheder

SSP oversigt screenshot

Service Kataloget

Service Kataloget viser de produkter og ydelser, som serviceafdelingen kan levere. Varer og ydelser i kataloget kan enten være forhånds-godkendt, og kan bestilles direkte. Udvalgte varer/ydelser sættes op til at skulle gennem en godkendelsesproces.

Læs om Service Katalog
Nilex selvbetjeningsportal service katalog screenshot

Vidensdatabase

I vidensdatabasen kan kunder og brugere selv finde vejledninger, manualer og andre artikler, som kan afhjælpe deres problem.
Kunden får hjælp med det samme, og service-afdelingen vil modtage færre henvendelser.

Læs mere om Nilex Vidensdatabase
Vidensdatabase oversigt screenshot selvbetjeningsportal

Driftsmeddelelser på opslagstavlen

Vigtig information om driftssituationen lægges ud på selvbetjeningsportalens opslagstavle, hvor kunder og brugere kan læse meddelelserne.

SSP opslagstavle screenshot