Få hurtigere service med en Kundeportal
Giv en god serviceoplevelse til kunder og ansatte ved hjælp af vores moderne og brugervenlige selvbetjeningsportal. Selvbetjeningsportalen er i responsivt design, og tilpasser sig automatisk til smartphone og tablet skærmstørrelse.
Prøv en gratis demo i dag
På portalen kan kunder eller ansatte nemt ved hjælp af web-formularer rette henvendelse til serviceafdelingen.
Man kan nemt følge sine sager, og skrive frem og tilbage med service-afdelingen, som aflæses i en overskuelig dialogtråd.
Selvbetjeningsportalen indeholder:
Service Kataloget
Service Kataloget viser de produkter og ydelser, som serviceafdelingen kan levere. Varer og ydelser i kataloget kan enten være forhånds-godkendt, og kan bestilles direkte. Udvalgte varer/ydelser sættes op til at skulle gennem en godkendelsesproces.
Læs om Service KatalogVidensdatabase
I vidensdatabasen kan kunder og brugere selv finde vejledninger, manualer og andre artikler, som kan afhjælpe deres problem.
Kunden får hjælp med det samme, og service-afdelingen vil modtage færre henvendelser.
Driftsmeddelelser på opslagstavlen
Vigtig information om driftssituationen lægges ud på selvbetjeningsportalens opslagstavle, hvor kunder og brugere kan læse meddelelserne.